Soffrodel- den perfekta sporten any night! ;-)


Tyck till
Postat av: hatcho

Ha, ha! Soffrodel varje kväll framför teven! Kul blogg! Fast jag gillar inte uttrycket "fjortis". Är inte det nervärderande och anspelar på pubertetens sexualitet? Nåväl, bloggen var kul! Ha' det bra!

2009-05-09 @ 22:27:12
URL: http://utrymme.blogspot.com/
Postat av: Kompis

What can I say! Been there done that :-)

Helt underbar blogg Fia! Jag läser och njuter och är stolt över att det är min kompis som skriver så bra (tillsammans med fjortis då...)

2009-05-09 @ 23:37:30
Postat av: fjortisensmorsa

Hej Hatcho!"Fjortis" för oss är någon som är en typisk tonåring..driver lite med tonårsstereotypen kan man väl säga. Vi har inte hört att det skulle anspela på sex..men det är kanske olika.Ha det bra!

Kompis! Kul att du tittade in! Stor kram&tack!!

2009-05-11 @ 01:27:58
URL: http://fjortisenochmorsan.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0