Mitt liv borde komma med ett soundtrack!!

Jag tycker att det saknas något i mitt liv..Ett SOUNDTRACK!!
I princip alla minnen jag har är förknippade med musik av något slag
och all musik är förknippad med minnen.
Tänk vad smidigt det vore när man ska köra hem från jobbet
och Motley crue drar igån Kickstart my heart...
Man kommer innanför dörren och alla vet beroende på soundtracket
vilket humör man är på..
Tänk att träffa någon för första gången,
ledmotivet skulle direkt avslöja vad man har att vänta!
(Hör man Otis Redding så vet man att man är helt rätt! ;-)
Tänk vad smidigt det vore för den stackarn som man är i hop med:
-Är du sur?
-Nä, varför tror du det? (Shakespears sister You´re history på högsta volym ekar i rummet)
(En hint typ...;-)
GE MIG MITT SOUNDTRACK!!!!!!!

Tyck till
Postat av: Tesstamente

Det vore otroligt bekvämt, men lite svårare att ordna:-)

2009-05-13 @ 22:58:20
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Veiken

Musik är verkligen en grundbult i livet. Tänk i dom länder där musik inte får spelas. Undra på att dom inte mår bra där!...


Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0