Känner mig under isen idag..


Chefer som "bråkar": jag får kanske inte jobba kvar på mitt roliga jobb
eftersom jag, pga av min skadade nacke, inte kan jobba enligt deras önskemål..
att det funkat bra i 9år är nu helt ovidkommande.
Idag ska jag tillåta mig att vara ledsen..
imorgon släpper jag loss min heliga vrede.
Jag är kreativ, slängd i tal och skrift, envisare än synden
skorpion som stjärntecken och har säkert Corleone blod i ådrorna också..det känns så.
Vill ni ha krig?
Bring it on!!

Tyck till
Postat av: Anonym

Heja, heja!!!

Jag är också skorpion, and you don't mess with a scorpio ser farlig ut

2009-05-27 @ 17:43:46
Postat av: diana

You go girlfriend ;)

2009-05-27 @ 20:25:50
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0