fjortisen skriver

sitter och kollar eurovision song contest nu med mamma & plastfar (<-- hihi)
herregud, är det här ett skämt eller?
antingen är ingen seriös längre, eller är det så illa att folket är pinsamt seriösa.
nuförtiden finns det till och med en 'hemlig jury' bara för att sveriga verkligen ska gå till final.
helt seriöst. vi har blivit så kassa så att vi behöver hjälp för att komma till final, ingen ringer och röstar på stackars Sverige.
jag älskade det här för bara nått år sen. kunde alla placeringar i finalerna nåra år tillbaka.
iår vet jag knappt vilka som va med och tävlade i svenska.
menmen, man får väl heja på sitt fosterland nudå även fast jag själv tycker att låten inte år något vidare.
men den är väl lite speciell på något sätt.
peace out people


Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0