Busted!!

Fnissade igår, rått och hjärtligt, när jag läste och kommenterade Monas Universum.
Bara ett litet oskyldigt inlägg:  "Apropå att snarka"

- Vad fnissar du åt, undrar Darlingen
- Det är en tjej som skriver, så himla kul i sin blogg, om snarkning..
*lutar sig leende fram och läser på min skärm*
- Men, det är ju du som har skrivit där också..*läser, något mindre leende*
- Såå mycket snarkar jag väl inte?
- Dah?!
*läser vidare*
-AHA! Jag tänkte väl att det var du som gjorde något! Brukar du göra så?

BUSTED
! Klart jag brukar nypa igen snoken på honom, väääry äfäktiv..och kul.
- Ja, men bara för att du inte ska ha så långa andningsuppehåll *oskyldigt leende*
..men jag brukar inte vara SÅ taskig, jag brukar oftast picka armbågen i revbenen på dig och rycka av dig täcket!
- Bussigt.
Tyckte att han var lite ironisk där? Näh, klart han är tacksam när jag hjälper honom så rart..
som den väna sambo jag är!





Tyck till
Postat av: Speja

Klart han måste vara tacksam. Det handlar ju om överlevnad! ;)

2009-05-28 @ 11:40:24
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Mona

Haha, och min sa "Amen SÅ mycket snarkar jag väl inte?!"



Men det gör han. Och jag experiementerar VERKLIGEN kan jag säga. Och ibland undrar jag om han kommer att dö. Eller ja, det låter så i alla fall!

2009-05-28 @ 23:49:41
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0