Blondinbella

Egoinas riktiga mamma skrev något om att  hennes  "besökskurva" steg om hon skrev om Blondinbella.
Jag har funderat lite över det..
Varför väcker Blondinbella sådan nyfikenhet?
Jag fattar inte riktigt hypen?
Ska sanningen fram har jag aldrig besökt hennes blogg och har heller ingen lust att göra det,
så jag vet inte om hon är en fantastisk bloggare eller ej?
Det verkar finnas ett gäng med tjejer som fotar sig själva och sina outfits,
varför har just Blondinbella fått en sådan uppmärksamhet?

När man är ute i blogglandet hittar man härliga, roliga och intressanta bloggar
med suveräna fotografier, illustrationer och duktiga skribenter som inte alls har fått
den stora uppmärksamhet som "outfitsbloggarna" har fått, det är synd tycker jag.

Tyck till
Postat av: Veiken

Jag skriver under på varenda ord du skriver, men fenomenet Blondinbella kan jag inte förklara.

Hon har väl en pappa som är duktig på markandsföring och sen sköter allt sig själv. Massor av nyfikna småtjejer går väl in och kollar varje dag. Jag tillhör INTE outfitgänget kan jag ju säga. Ha det så gott.


Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0