Apsur!

Jag är apsur på min "Darling" *rumstemperaturen sjunker till -26 grader*
(Visste du förresten att Darling betyder dököttet jag delar möbler med på taiwanesiska)
Han blev sur imorse för att jag förstörde hans mysiga sovmorgons frukost..
genom att dammsuga
*släpandes min "lama" arm som ringaren i Notre Dame*
Han fattade inte att det var en ND (Nära Döden, pucko!..jag sa ju att jag var sur!)
När jag gick 3km:aren på berget hann jag komma på rätt många grejer att kalla honom.
Det var liksom ingen utmaning..
Jag tror bestämt på att man ska vara kreativ..
Voila! En utmaning till mig själv!
Förolämpningarna måste vara tvådelade..på ND (se ovan)
Nu blev det svårare!
Nypinkad dödgrävare..nja
Nörd djävel..ok
Nekrofili diggare...nej
Nej, det blev liksom ingen tyngd i det..
Jag kände mig mer som min fd. klasskompis som var skitförbannad på sin tvillingsyster,
hon laddade länge sedan skrek hon:
- Din lömska fe!!
Svårt att få "street cred" på den!

Tyck till
Postat av: Karpstryparn

Ja, det kan jag tänka mig.

2009-05-26 @ 18:14:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Karpstryparn

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0