Sista bloggandet?

Min arbetsgivare har,som bekant..om du läst bloggen,
kommit på att det är för dyrt att ha personal som bara arbetar halvtid.
De informerade mig om att de kommer att ändra mitt schema fom v.38.
Och om jag trodde att jag inte skulle klara det så fick vi påbörja , ännu en, rehabutredning.
Så idag ska vi påbörja rebahutredning nr.547 ;-)
Jag hoppas att rehab utredaren är Jesus.
-Jaså, du har haft de här smärtorna, yrseln och domningarna sedan -99?..
Då tar jag bort dem!!!
Halleluja moment!!
Arbetgivaren hoppas däremot att rehab utredaren skall ha en soplucka i golvet:
-Jaså, du har inte plötsligt blivit bätttre efter 10år?..
Uyiiiiiii...*jag försvinner för evigt*
 Så antingen kommer jag hem som en ny människa eller också blir kanske detta mitt sista bloggande.
(Eller så visar det sig att tidigare utredare visste vad de gjorde och vi är tillbaka på Status quo ;-)
Önska mig lycka till!!

Tyck till
Postat av: Speja

Du skriver så underbart om besvärligheter. Jag önskar dig allra största lycka till och hoppas att du möter Jesus - på din arbetsplats alltså!

2009-06-11 @ 10:37:58
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: diana

Lycka till. Jesus? Jobbar du inom kyrkan?

2009-06-11 @ 20:31:25
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: fjortisensmorsa

Speja: Tackar så mycket!!

Diana: Nej, jag jobbar inte inom kyrkan men jag behöver all hjälp jag kan få ;-)

2009-06-11 @ 21:51:42
URL: http://fjortisenochmorsan.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0