Man slipper i alla fall myggorna! ;-)



Hagel, drivis, frost, regn, minusgrader, blåst..gnäll,gnäll,gnäll..var vi klara?
Över till dagens övningar!
Nu har vi firat Lillebrorsans avslutning.
Jag är helt hopplöst lättrörd och tyckte att allt var hjärterart.
En liten kille körde Norges vinnarlåt- med fiol och allt! Tufft.
Efter det har vi storfikat kladdkaka,bullar, räkmackor, vaniljbullar, negerbollar, bakelser..
tills vi var så propp att de fick bära ut oss från fiket ;-)
Nu ska vi fira studenter som ska komma utrusande i regnet,
ta en sväng på stan i kortegvagnarna och sedan forslas hem.
Hoppas de har skoteroverall under finklänningarna!
Igår hjälpte vi till att pynta partytälten och idag får vi vara gäster och mysa med J och M.
Studenten är väldigt mysig och speciell, man minns så väl hur kul det var!
Vi får hoppas att de nybakade studenterna inte frusit ihjäl innan de kommer hem.
Det enda positiva med ösregnet och minusgraderna är väl att man slipper mygg!? ;-)
Ikväll ska vi träffa Glasstant och hennes familj och gå ut och käka, en mysig tradition!
Grattis alla studenter och skönt sommarlov alla sommarlovslediga ungar!!

Tyck till
Postat av: diana

Du skrev negerbollar. Hihihi ;)

2009-06-13 @ 20:47:01
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: fjortisensmorsa

Ha,ha ja, kanske inte helt PK men det struntar jag faktiskt i.Har hört med mina "afroamerican" kompisar och dem kvittar det vilket ;-) Kram!

2009-06-14 @ 10:54:09
URL: http://fjortisenochmorsan.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0