Last but one supper!



Vi hade en Pre-Midsommar/ Sladdsysternfödelsedagskalas/"avskeds fest" igår.
Kan  bara konstatera att våra kompisar är rubbade.
En önskade sig vadderade tofflor på Mösseberg.
En fattade inte det där med Fakebook.
En annan hade cyklat till Prag.
Det var ett himla tjat om att det inte var vaniljstången utan fröna som var det goda.
En lät som Brat-Björn hela kvällen.
Det enda som saknades var två kängurur..kängururs..nu blev det svårt ;-)
Har träningsvärk i magen.
Stor Kram till alla knäppgökar och Glad Midsommar!!!

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

Det lät som en trevlig sammankomst!! HAHA!



Trevlig midsommarafton!!

2009-06-19 @ 16:31:16
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Mofsan

Hm å ni ska strax fara "over there" vad jag ser. Vilken underbar resa ni har framför er! Lite avis är jag allt.

Ha det allra bäst så väntar jag här i blogglandet och på att läsa dina bloggar efter detta.

Fridens liljor!

2009-06-20 @ 13:41:52
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: åsa - hello sugar!

haha, låter som ett roligt sällskap! :) hoppas du har en riktigt härlig midsommarhelg.



cupcakeformarna har jag köpt på lagerhaus. i förpackningen fanns gröna, rosa, gula och orangea formar med prickar. :)

2009-06-20 @ 19:11:07
URL: http://hellosugar.se
Postat av: Anonym

Vet att du är i det stora äpplet, men kollar in ändå:)

2009-06-21 @ 22:43:18

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0