Har du sett att din bakskärm är skrapad?



Har ni sett en brevlåda komma susande på vägen idag?
Med en dansande, skrålande qvinna bakom ratten?
Då kan det ha varit jag.
(Hade Mamma Mia sountracket på)
Fick brevlådan uppdaterad och tillfixad idag.
De la till och med i lite färg på bakskärmen som var uppskrapad.
- Du hade visst kört in i något där? Flinade killen på macken.
Jo,jo, tänkte jag.
Så här var det:
Darlingen kommer hem.
-Vet du om att du har skrapat i bakskärmen?
-Ja, säger jag som sett de svarta skrapmärkena på min gula bil.
(Jag vet hur det har gått till också, men det säger jag inte)
- Har du skrapat i när du parkerade på "Trånga parkeringen"
- Det är du som parkerar där, aldrig jag.
-Tråkigt på din nya bil.
-Ja!
Nästa morgon när vi går ut pekar jag lite försynt på darlingens bil:
-Ser ut som om du kört in i något där..något GULT!!
-?!?!?!?!..Jag måste ha skrapat till din bil när jag backade ut igår morse..
Så, bilverkstadskillen,det var INTE jag som "skrapat i lite där (lilla vän)
*dansarlite YesYes Yes!!*

Tyck till
Postat av: diana

In jår fejs. Hahahaha ;)

2009-06-10 @ 16:08:39
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0