Vakna! Det brinner!



Min barndomskompis Cellen är nog den mest uppkäftiga person jag känner.
För väldigt många år sedan var han ute och festade, ordentligt.
När han kommer hem lyckas han få på spisen, utan att märka det.
Han kommer i säng och znarkar in som en död.
Tyvärr står det en plastbricka på spisen och det börjar ryka, ordentligt.
Någon känner röklukten och ringer brandkåren.
Brandmännen bultar på ytterdörren.
Cellen sover som en stock.
Brandmännen slår in dörren, tar bort brickan, hittar Cellen och börjar skaka liv i honom.
- Vakna, det har brunnit!!
- Har ni släckt?
- Ja!?
- Bra, då kan ni dra, säger Cellen och lägger sig ner igen.

Jag kan för mitt liv inte fatta att de inte ströp honom!?
Men han fick böter ;-)

Tyck till
Postat av: diana

Mwahahaha, kaxigt ;)

2009-06-10 @ 16:07:54
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0