20 års äktenskap...

Efter 20 års äktenskap tittade jag på min fru och tänkte tillbaka på vårt liv tillsammans.
 Sedan sa jag till min fru:
- Älskling för 20 år sedan bodde vi i en billig lägenhet, sov i en för
liten säng, hade knappt mat i kylen och ingen tv, men jag gick till
sängs med en otroligt het villig 20 åring!
Nu har jag ett hus för flera miljoner, en bil för flera hundratusen,
en stor dubbelsäng, kylskåpet är sprängfullt och jag har en 42 tums
plasma-tv. Men jag går tillsängs varje kväll med en trött kvinna på 42
år, så vitt jag kan se det är det bara du älskling som inte följt
utvecklingen i vårt förhållande!

 Min fru är en väldigt förnuftig kvinna så hon svarade bara kort:
- Älskling hitta du bara en het villig 20 årig kvinna så skall jag
 snabbt se till att du får tillbaka din billiga lägenhet, din lilla
 säng, ett tomt kylskåp, och ingen tv.

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0