Saknar min Fjortis!



Nu har min Fjortis varit borta sedan i torsdags morse.
Inget konstigt med det.
Hon har varit borta längre än så.
Bara det att hennes mobil inte var laddad
och det strular med laddningen även för Moster Sladd.
Det innebär att jag inte har haft någon kontakt med min gumma sedan i torsdags.
Moster frågade om hon ville prata med mig i går kväll men det ville hon inte
för då skulle hon gråta.
Min lilla..stora tjej.
Imorgon kommer de hem och då får jag dela lite av hennes festival värld.
Jag är SÅ nyfiken!
Vad tyckte hon?
Var det som hon tänkt sig?
Hoppas att hon är så där härligt festival snurrigt frälst!
Längtar efter min unge.

Tyck till
Postat av: liten pa jorden,men STOR i orden

Åh,vad spännande!



Ja,det är något visst med allra första Festivalvistelsen...



Jag besökte Roskilde första gången -94. Då fanns inga varmvattensduschar och kilar å tjejer duschade tillsammans. Det var en megachock för någon som mig=)



Men,underbart också.



Kram

2009-07-05 @ 11:40:07
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0