tågbiljetten

Läste vad En wierdos bekännelser hade skrivit och kom genast att tänka på min kompis.
Barnen var små och sov sött i sina sängar.
Mamma och pappa sov INTE i sina sängar.
Just som de INTE sov som bäst kommer dottern in i rummet.
- Vad gör ni? Varför sitter du på pappa?
-Vi leker tåg!? *eh?*
-Får jag vara med?
-Nej, du har ingen biljett.
Dotern stoppas i säng och ingen nämner nattens eskapader.
Allt är glömt.
Tills mormor och morfar kommer på besök.
-Morfar!
-Ja?
-Vet du, inatt lekte mamma och pappa tåg på varandra,
 men jag fick inte vara med för jag hade ingen biljett!
Ridå!

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHAHA! Jag har en liknande historia med Egoina.., får väl fråga henne först! ;D

2009-07-18 @ 14:56:00
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Stella

Hej! Vilken härlig blogg jag trillade in på, har läst mig igenom allt och gillar verkligen ditt sätt att skriva på, du hamnar direkt på favoritlistan =D Önskar all lycka med manusen!

2009-07-18 @ 16:54:56
Postat av: fjortisensmorsa

Egoinas mamma: Nu blir jag nyfiken! ;-)

Stella: Kul att du hittade hit och välkommen tillbaka!

Kul att du gillar bloggen!

2009-07-18 @ 17:04:26

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0