Surpitt!

Han vill inte att andra ska läsa det jag skriver.
Jag får inte ha någon kontakt med andra.
Han vägrar fräscha till sig, allt är samma som igår.
Kanske dags att göra slut?
Har sett andra som är jättesnygga, som verkar vilja göra mera saker.
fast om man ska vara rättvis så är det inte så länge som han surat
Han var min förste.
Det var han som visade mig "världen".
När han är på bra humör har vi jättekul tillsammans.
Nej, jag tar nog och behåller min blogg här ett tag till.

Tyck till
Postat av: Mofsan

Oj detta stöt och blöt om man ska byta portal. Är alltid gräset grönare på andra sidan?

Jag gillar iaf Bloggagratis pga att jag slipper reklamen men det finns inga finesser och siten kan ligga nere ibland.

För mig är det latheten som styr. Jag bara bloggar liksom

2009-07-15 @ 21:52:07
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: ironia

Ja, jag är inne på min andra...Min första, den som visade mig världen finns fortfarande kvar som en påminnelse av den glädje och lycka man kände då man kom på att det fanns andra världar än den som man gott och släpat i under alla år......Min första finns kvar men efter för många surperioder gav jag upp...Ironia är en kvinna som behöver bsetämma själv och framför allt behöver hon blogga när hon vill:D Idag är jag lycklig äver att jag tog steget till min andra stora kärlek Wordpress...men man vet aldrig......

Tycker dock man ska försöka hålla ihop förhållandet om lyckostunderna är fler är sorgen...lite tvivel emellanåt har vi nog alla:)

2009-07-15 @ 22:00:15
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com
Postat av: fjortisensmorsa

Inte så allvarligt menat, gnäller mest.

Klart I-landsproblem ;-)Funkar oftast rätt ok.

2009-07-15 @ 23:45:11

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0