Pinsamt

Darlingen kom på att det fanns lite för mycket av honom att älska.
Därför har han komponerat en egen diet.
Han har också införskaffat en våg.
Jag hade kastat ut den gamla eftersom vi har en smal Fjortis i huset.
Ville ta bort kilotänkandet.
"Man behöver inte väga sig hela tiden, bättre att känna efter hur kläderna sitter"
Jo, men visst..tjusig tanke.
Hur har det hela slutat?
Imorses bar jag runt vågen i badrummet och vägde mig, framför toastolen och vid dörren:
Ha! Det skiljer 1 kilo!
Jag blev ett kilo smalare på två steg..
Tills jag kommer på vad jag håller på med.
Swisch! Vågen åker in i skåpet.
Pinsamt..mycket pinsamt.
(Hann inte märka om kläderna kändes bekvämare efter de två stegen)

Tyck till
Postat av: diana

Nejdå. Det är bara min vana att svara på kommentarer via mejlen och den går jag alltid in på först ;)

2009-07-14 @ 13:18:48
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: ironia

Det där var ju den bästa viktminskningsmetod jag hört talas om...det gäller bara att hålla sig på rätt ställe i huset;)

2009-07-14 @ 16:28:10
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0