Nöjda sommarlovsfirare!

Fjortisen åker till Roskilde imorgon med moster Sladd och får kika på Kanye West, Lil Wayne & Slipknot mfl.
Lillebrorsan åker till Heron city och sover på hotell med pappan.
När de kommer hem därifrån bär det av till farmor i Norrland.
Har inte hört någon klaga än så länge.
Tycker att det är alldeles för lite sommarlov när man är vuxen!!!

Tyck till
Postat av: Olle

Som norrlänning tycker jag det kan vara ganska kul när folk skriver att de ska åka till Norrland som att det vore en stad. Blev lite sugen på att upplysa dig om att Norrland består av typ halva Sverige;=) Aja, nu ska jag inte vara sån och fortsätta plugga istället. Kika filmen från min skola, sjukt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Hare gött

2009-07-02 @ 16:26:42
Postat av: fjortisens morsa

Hej Olle! Jag förstår vad du menar. Har bott några år i "Norrland" och vet vad norrlänningar tycker om att klumpas ihop. Att jag väljer att ändå göra det är , för tt jag är en kravallunge (skojar bara), för att jag inte vill skriva var i Norrland farmor bor.Lycka till med pluggandet!!

2009-07-03 @ 00:01:57

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0