Mascara

Inne på en av mina favoritbloggar och hon skriver om problem med mascara som trillar av..
ihop med ögonfransarna.
Men jag har ett annat bekymmer än  "The fat lady sings"
Min mascara är vattenfast..*rått avgrunds skratt*
Det innebär att den, när den utsätts för vatten,rinner ner runt ögonen/ut mot öronen
och SEDAN blir den vattenfast.
finns det ingenting som kan få bort den.
Kemisk peeling skrattar den rakt i ansiktet.
Jag ser ut som en panda på heroin.
Då önskar jag att jag hade samma bekymmer som "The Lady", att mascaran smiter självmant.

Tyck till
Postat av: diana

Vid minsta fuktrisk, så kör jag på genomskinlig mascara ;)

2009-07-04 @ 12:20:15
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0