En liten historia

Det här blir en "favorit i repris" eftersom jag skickade den till Liten på jorden" när hon deppade ;-)

 En liten mager vit kille stiger in i en hiss och när han tittar upp ser han en enorm ,
jättestor neger stående bredvid sig .
Negern ser att den lilla vita killen tittar på honom och säger:
"210 lång , 120 kg , 30 cm penis 1 kg testiklar , Turner Brown !"
Den lilla vita killen svimmar och faller raklång på golvet .
Negern böjer sig ner och ruskar liv i honom och säger:
"Vad är det för fel på dig ?" Med svag röst säger den vita killen:
"Vad var det du sa till mig?" "Jo , efter som du stirrade på mig
så förmodar jag att du tänkte fråga vad alla andra brukar fråga när dom ser mig
och då sa jag : Jag är 210 lång ,väger 120 kg , har en 30 cm lång penis och testiklar som väger 1 kg
och mitt namn är Turner Brow"
Turner Brown? Tack gode god! Jag tyckte du sa turn around!

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHAHA! Ja, då hade även jag svimmat! ;D

2009-07-24 @ 20:47:21
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0