Bara två dagar kvar på mitt BÄSTA jobb!!

På mitt jobb underlättar det..Nej, det är en förutsättning för överlevnad, att man är lite galen, och bjuder på sig själv.
Häromdagen skulle "Leif" skoja med "Nisse", som står framåtlutad över ett bord.
"Leif" smyger sig upp bakom "Nisse" och trycker sig intill honom.
"Nisse" vänder sig om och visar sig vara den nya läkaren som nyss börjat hos oss.. vet inte vem som var mest generad!? Alla flabbade rått! ;-)
Jag kommer att sakna alla knäppa, roliga, duktiga jobbarkompisar.
Tempot, alla patienter och allt man får lära sig och allt man kan lära andra.
Jobbet på en akutmottagning liknar ingenting annat.
Du pendlar mellan lycka och sorg.
Små bekymmer och stora tragedier.
Du utmanas hela tiden och du ställs ständigt inför nya utmaningar.
Har svårt att tänka mig ett roligare jobb!
Stor kram till alla jobbarkompisar, patienter och alla andra som korsat min väg på akuten.

Tyck till
Postat av: Nanna

Kom när du vill! Ha en bra dag i morgon ! :)

2009-12-29 @ 21:16:18
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: diana

Varför ska du sluta?

Ha en trevlig nyår ;)

2009-12-30 @ 12:12:40
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Kompis

Jag har lite svårt att greppa denna verklighet. Kommer inte att bli den samma arbetsplatsen utan dig min bästaste Kompis och kollega. Kraaaam

2009-12-30 @ 18:14:06
Postat av: fjortisensmorsa

Nanna: Jag kommer! ;-)

Diana: Eftersom jag inte kan jobba heltid måste jag byta arbetsplats..efter 10år! :-(

Kompis: Kommer att sakna dig med!!Vi får fika desto oftare!! ;-)

2009-12-30 @ 21:10:57

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0