Kärlek och en Adidas tröja



Fjortisen är len som silke och på ett strålande humör.
Hon plockar undan efter sig (något så när)
Tar långa promenader med Vovven.
Kommer hem när hon ska och tar ett Nej utan Drama.
Hon talar om för mig hur snäll jag är och kramas lite extra.
Som den Fjortismamma, man är, blir man glad..och lite fundersam.
Vad kommer detta sig?
Jag är inte så dum att jag tror att tonårshormonerna drunknat i förståndets ocean.
Tillfällig sinnesnärvaro?
Kan det vara förälskelsen som gör henne soft och mjukglassgo?
Kanske så enkelt att hon mår bra och är harmonisk just nu?
Eller är det så att det är den där Adidas tröjan som hägrar? ;-)


Tyck till
Postat av: Nanna Nilsson

Ha,ha! Är det nåt våra tonåringar lärt sig, så är det hur en slipsten ska dras!! Ha en bra vecka. Kram.

2009-08-08 @ 13:35:42
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: diana

Hmmm, något lurt på gång.

2009-08-08 @ 23:29:12
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0