Påverkas man?



Spelar det någon roll var man bor?
Påverkas man av platsen och naturen?
Uppskattar man den natur som man omges av varje dag?
Är det inbillning eller speglas landskapet i människornas kynne?

Tyck till
Postat av: KatinkaKatinka

Jag tror absolut att man påverkas! Själv bor jag på landet, fast jag är uppvuxen i stan. Tystnaden och närheten till naturen är en förutsättning för att min kreativitet skall fungera. Men jag vet att det kan vara tvärtom för en annan människa. Så man måste helt enkelt ta reda på i vilken omgivning man kommer bäst till sin rätt! Hälsningar Farmor på farmorsbloggen.se

2009-08-31 @ 12:13:52
URL: http://www.farmorsbloggen.se
Postat av: Z

Det undrade jag också i sommras när vi var i Skottland. Ser man det vidunderliga vackra landskapet när man ser det varje dag? Förstår man dess storhet och kan ta det till sig? Eller blir det bara just vardag?

2009-08-31 @ 21:57:16
URL: http://annazoila.blogspot.com

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0