Grusad idé



Vi håller på att fixa till utanför huset.
Rättare sagt Darlingen jobbar och jag är konstnärlig ledare.
Nu har vi massor med grus och gatusten som ska ut.
Väldigt tungt är det, säger Darlingen som faktiskt är den som skottar.
Jag vill gärna hjälpa till..men HUR?
Då fick jag en lysande idé!
"Den av er som är fri från synd skall kasta första stenen på henne."
Jag kunde kuta omkring på gården där jag tycker att vi behöver grus/sten och ni kunde kasta!?
(Vi får väl skippa den där delen med att "den som kastar ska vara utan synd"
för annars lär det väl skita sig och inte ett gruskorn kastas!? ;-)
Kan vi göra det i em? Darlingen kommer inte hem förrän imorgon.
Vilken överraskning: alla stenar där de ska vara,
och en halvstenad girlfriend (jag räknar kallt med att ni siktar ganska kasst)
 som möter honom när han kommer hem!

Tyck till
Postat av: Nanna Nilsson

Ha,ha, vilket bra arbetsupplägg? Men nån måste ju se helheten på lite håll, var det fattas lite och var det behövs mer! Det kan man ju bara se på lite håll! Ha en bra dag! :)

2009-08-22 @ 12:11:58
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Nanna, du är en så klok kvinna! Helt i min smak ;-)

2009-08-22 @ 13:08:34

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0