Facebookstatus:

Säga vad man vill om Facebook men det är inget fel på folks kreativitet
när de skriver i sin "status" :

Har hittat ett nytt söndagsnöje..Försöka fånga silverfiskar genom att spetta dom med en tandpetare. Det står o-o än så länge..


behandlas ofrivilligt för sitt Facebook-beroende mha/pga kraschad hemdator!


Börjar det regna på mina nymålade fönsterbleck skriker jag. Med tanke på den svarta färgen på molnen kan jag nog redan börja små-gny lite...


På två dagar har vår kära dotter lyckats göra djupa repor i platt-tv:n, repa den rostfria diskmaskinen och nu funnen i soffan med ett paket ägg (bara ett som gick sönder dock). Nu vägrar ungen sova. Någon som vill låna henne?


Tyck till
Postat av: anna

ja ibland får man sig ett rejält skratt på fejjan!

2009-08-23 @ 23:02:37
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Mofsan

Framförallt så var det en utmaning att läsa vit text på fisrosa bakgrund ;)

kryper nära skärmen som fan

2009-08-24 @ 06:02:34
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: Speja

Nä, det var värst:)



Ha det fint!

2009-08-24 @ 10:04:26
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

Anna: helt klart! (vissa verkar å andra sidan ha så tråkigt så klockorna stannar ;-)

Mofsan: Nog för att du är en förtjusande dam..men är dina fisar verkligen rosa? ;-)

Speja: Ja, en del verkar smått galna?

Ha en skön dag!

2009-08-24 @ 11:24:04

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0