En sann romantiker?!



Kikade som sagt på stjärnfall härom natten, Lillebrorsan och jag.
-Mamma, vad är egentligen som faller?
-Det är meteorer som brinner upp när de kommer in i jordens atmosfär.
-Men har du tänkt på att alla rymdfärjor också skickar ut sitt avfall i rymden?
-Ja?
-Jaa, då måste ju det också brinna upp när det träffar vår atmosfär?
-Så du menar att när vi ligger här och ojar oss över fina stjärnfall så
kanske det egentligen är gammalt astronautbajs som brinner upp?!
-Typ.

Romantisk kille han, min son.

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

Du får lära han lite så han inte förstör för sig själv ihop med framtida fruntimmer!! :D

2009-08-09 @ 19:08:54
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

E.mamma: precis vad jag tänkte!! ;-)

2009-08-09 @ 21:50:01
Postat av: Speja

Haha, härligt resonemang!

2009-08-10 @ 11:50:42
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0