Deppläpp



Idag tänker jag ta en deppdag.
*Skitchefer, skit,skit,skit*
Jag måste fundera på vad jag ska göra.
Ska jag plugga?
Ska jag bara avvakta och se vad som händer?
Mycket att klura på.
Det känns tungt idag.
Snart biter jag ihop igen..

Tyck till
Postat av: Nanna Nilsson

Ta ett djuuuupt andetag, det brukar lösa sig på något underligt sätt! Ha det bra. :)

2009-08-18 @ 14:03:35
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Fjortisensmorsa

nanna: ja, jag vet men först måste man få vara lite hängig för att sedan ta nya tag..Brukar gå rätt snabbt! ;-)

2009-08-18 @ 16:59:55
Postat av: segsliten

Trist att vara nere, men ett djupt andetag och lite grubblerier sitter nog bra. Sen kan du ju alltid avsluta med något kul, så att du slappnar av och blir av med det hela.

Kram ♥

Hoppas att det går över!

2009-08-18 @ 20:46:30

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0