De viktiga frågorna!



Inne hos Mona och kikar.
Hon fikar.
Hon käkar en av mina favoritkakor.
När vi var små fick vi de bortskurna, fortfarande chokladkladdiga kanterna
när mamma jämnade till kakan..med mjölk till *dregglar*
Någon som kommenterar hos Mona kallar kakorna på bilden för:
Kärleksmums..
Fel, fel, fel..alltså inte fel men inte rätt på mitt sätt.
De heter  Brunis
eller? ;-)

Tyck till
Postat av: Mofsan

Jag kallar dem kärleksmums eller mockarutor. Ååh dem ska jag baka i helgen. Kommer du på en gofika?

2009-08-25 @ 21:58:03
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: Bajsugglan

Å, vad smarrigt! Jag och mina vänner har haft kafferep med Tyslandstema, typ Lidl-kvark-kakor med glasyr och tveksamma torra chokladkex och lyssnat på Tyrolermusik! rekommenderas!

2009-08-25 @ 22:27:59
URL: http://bajsugglan.blogspot.com
Postat av: Fjortisensmorsa

Klart jag kommer Mofsan..jag får sniffa mig fram! ;-)

Bajsugglan: !? Låter sjukt..kul? ;-) HUR kommer man på idén?!

2009-08-25 @ 22:32:42
Postat av: :D

Snoddaskakor, fiffirutor, kärleksmums, chokladkakor... osv kärt barn har många namn:)

2009-08-31 @ 14:10:20

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0