Darlingen har ett glappande kakhål..

Var ute och käkade med Cellen och Flirtkulan igår.
Darlingen började genast gaffla om Bloggen.
"Ni måste gå in och kika, hon har skrivit om er"
Idén med bloggen var att vi skulle vara lite anonyma,
bara skriva för vårt eget höga nöjes skull.
Inte sprida det bland kompisar och familj.
Darlingen glappar värre än en marsande katt.
Nu kan jag inte skriva om när Cellen missade färjan över till Magasinet.
Lösningen: han strippade, tog kläderna på huvudet och simmade över.
Sådant kan jag inte skriva nu när jag vet att han kanske läser.
Jag kan inte berätta om när Flirtkulan festade för hårt kvällen innan golfresan
och bara fick med golfbagen och kostymen han hade på sig, på en 10 dagars resa.
Nu får jag hålla mig till de städade berättelserna om Cellen och Flirtkulan
..kommer att bli väldigt tyst om dem i fortsättningen med andra ord  ;-)

Tyck till
Postat av: Egoinas mamma

Lite tråkigt, men det blir tyvärr lätt så. Du får starta en till blogg som bara du vet om (och jag) :D

2009-08-09 @ 14:22:27
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Mofsan

ÅÅhhh karlar som tjafsar om tjejers glappande trutar...han är likadan ;)

2009-08-09 @ 14:28:54
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: fjortisensmorsa

EM:Jag får häckla Darlingen desto mer..eller också skriver jag som vanligt..och häcklar alla ;-)

Mofsan: Var vi inne hos varandra och kommenterade samtidigt..spooky! ;-)Darlingen har det största kakhålet av alla så det är ingen idé att han försöker! ;-)

2009-08-09 @ 14:37:19
Postat av: Z

Jag var på bröllop i helgen. Där hade de skrivit att jag bloggari presentationen av gästerna. Inte SÅ roligt. De hade dock inte lämnat ut adressen. Men ändå.

2009-08-10 @ 08:44:17
URL: http://annazoila.blogspot.com
Postat av: fjortisensmorsa

Z:Jobbigt! Jag tror att den som inte bloggar tänker att det inte spelar någon roll eftersom så många andra läser det man skriver, MEN finessen/skillnaden är ju att man är anonym..tycker jag alltså ;-)

2009-08-10 @ 10:03:29

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0