Utkast: fjortisen här  ...

fjortisen här 
ser att mammahar  haft rätt kul i picnik. 
lite väl mycket bilder kanske.. men ah, så bor jag hos henne.
jag har haft en trevlig dag med två av dom bästa.
först blev det stan och lämna in min mobil. saknar den redan ju! 
har visserligen en låne mobil, men det är inte samma sak. 
aja nog om mobilen. vi gick på stan en sväng och sen tog vi en promenad hem till mig.
kände oss lite duktiga då, vi brukar oftast ta bussen.
men vi kom hem, typ bytte om lite snabbt för att det va så varmt, och sen drog vi oss mot köket.
åt lite och fick lust för att baka, igen! har börjat gilla att baka, helt sjukt är det. 
iallafall, det blev rätt misslyckat. men vi åt och såg glada ut. 
sen gorde vi väl inte så mycket, tog det mest lugnt. 
kanske inget värt inlägg direkt, men ändå. 

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0