Ledig dag!?

Vaknar av att mina garderobsdörrar öppnas.
-Vad letar du efter?
-harunåtlinnejagkanlåna?
-Det finns en massa linnen i tvättstugan...
Kommer ut i badrummet.
Hm, där står ett par gympaskor på handfatet?
- Förresten,harusettminagympaskor?
En solig fjortis cyklar iväg till skolan.

Skjutsar sonen till tandläkaren,han kommer ut 5 minuter senare med handen i munnen.
-Jag ska vicka på två tänder i 2 veckor, ramlar de inte ut så DRAAAAR hon ut dem!

Dags att handla, tyvärr tömde jag affären så det är ingen idé att ni åker dit.
Kommer hem och inser att lådorna redan är fulla.
Börjar kika lite bland kristyr, buljong och påsmixer...
Alla som inte har en gammal pryl i skafferiet räcker upp handen!!
SYND att ni inte kan se mig, för jag viftar frenetiskt!!
Hade jag ställt samma fråga för en timma sedan hade jag INTE viftat.
Hittade bittermandel som gick ut 2006!!

Nu väntar resten av dagen.
Ska fixa passfoto till barnen.
Köpa jacka till sonen.
Färga fjortisens hår.
Lämna in min dator, som har en glappande sladd.
Hämta sonens dator som bara stänger ner.
Ledig dag..varför heter det så?!?

Tyck till
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-04-28 @ 13:09:48
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: lolla

hejsan

oj vad jag småskrattade för mig själv när jag läste ditt inlägg.....

Det var den lediga dagen :-)

kramar kramar lolla

2009-04-28 @ 18:34:49
URL: http://lollashus.blogg.se/

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0