Fjortisdagen!!


Nu är det officiellt, hon är en tvättäkta "fjortis"!
Jag säger som alla mammor: "Var tog tiden vägen?"
 En liten Drama queen har hon alltid varit&nu sätter hon upp hela showen emellanåt;-)
 Full av liv, humör och spunk. Hon gillar livet och livet gillar henne.
Jag tror att man ska vara försiktig med att önska en massa saker för sina barn..ändå kan kan jag inte låta bli.
Jag hoppas att hon får lära känna roliga och intressanta människor.
Att hon får lära sig en massa spännande, knasiga och nyttiga saker.
Tänk om hon kunde få ett jobb som berikar henne. Ett jobb som hon är glad och stolt över.
Vad önskar jag henne mer? Kärlek förstås!..kärlek av alla sorter: den STORA kärleken, tonårsförälskelsen, den olyckliga kärleken (men bara en liten stund ;-)moders kärleken och den vänskapliga kärleken.
Hoppas att du får ett härligt fjortis år gumman.
Jag älskar dig!!

Tyck till

Tycker du, tycker jag, tycker vem?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0